Specjalistyczny Gabinet

Fizjoterapeuta  Terapeuta Manualny
Dietetyk  Trener personalny

• Ortopedyczna Terapia Manualna

Twórcą metody jest wybitny praktyk i teoretyk Prof. Fredy Kaltenborn. Jest to specjalizacja zawodowa wewnątrz fizjoterapii. Koncepcja składa się z precezyjnego diagnozowania i terapii dysfunkcji kręgosłupa i stawów obwodowych. Podstawowym technikami terapeutycznymi są: mobilizacje, manipulacje i trakcje stawowe. Celem leczenia ortopedycznego jest przywrócenie prawidłowej ruchomości, elastyczności i funkcjonowania biomechanicznego stawów. Dzięki temu uzyskujemy zniesienie dolegliwości bólowych oraz wyeliminowanie przyczyn bólu. Metada zawiera również techniki rozluźniania mięśni, tkanki łącznej oraz więzadeł poprzez zabiegi równoważące napięcie w określonych strukturach wzajemnie na siebie oddziałujących (zjawisko tensegracji)

• FDM ( Fascial Distortion Model ) Jest to metoda leczenia zaburzeń w obrębie układu mięśniowo - powięziowego. Treapia jest bardzo intensywna a zarazem efektywna. Pozwala na uzyskanie szybkich efektów zarówno w:

ostrych dolegliwościach bólowych:

- ( np związanych z kontuzją sportową, skręcenie stawu skokowego, naciągnięciu lub naderwaniu mięsni.  W Połączeniu z diagnostyką i kontrola USG daje możliwośc precyzyjnego i niezwykle skutecznego leczenia uszkodzeń tkankowych )

Przewlekłcyh ( chronicznych dolegliwościach, ktore utrzymują sie od miesięcy a nawet lat np. bóle karku, chroniczne bóle pleców, kończyn dolnych  rwa kulszowa, barkowa, łokiec tenisisty, golfisty, zespół cieśni nadgarstka )

• Igłoterapia sucha - dr Needling

Terapia bólów mięśniowo powięziowych wykorzystująca nakłuwanie tzw. punktów spustowych cienką igłą. Terpaie stosują i polecają  również lekarze neurolodzy .neurolog - igłoterapia

• Osteopatia Strukturalna

Twórcą metody jest Prof. Laurie Hartman.  Jest to dziedzina medycyny zajmująca się leczeniem dysfunkcji układu kostno-stawowego. Podstawą tej koncepcji są techniki manipulacji szybkich, które mają na celu uruchomienie stawów.Osteopatyczne "nastawianie" jest skuteczne, bezpieczne i bezbolesne, ponieważ nie wymaga użycia dużej siły przez terapeutę. Precyzyjne ustawienie powierzchni stawowych w odpowiedniej pozycji umożliwia zastosowanie minimalnej siły i amplitudy ruchu.

• Osteopatia Trzewna ( wisceralna )
Osteopatia Wisceralna (trzewna) to leczenie narządów i układów wewnętrznych czyli układ pokarmowego, układu oddechowego oraz układu rozrodczego.

• Chiropraktyka

Koncepcja chiropraktyczna zakłada, że wiele dolegliwości bólowych powstaje w skutek, tzw. sublokacji, czyli podwichnięcia kręgów, Przemieszczone elementy kręgosłupa uciskają na nerwy i powodują ból i dysfunkcje w różnych, często odległych od kręgosłupa częściach ciała. Odpowiednie zabiegi przywracające właściwe ułożenie kręgów mogą przywrócić prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i wyeliminować ból.

• Rehabilitacja ortopedyczna (pooperacyjna)

Rehabilitacja ma na celu prawidłowe przywrócenie prawidłowego funkcjonowania operowanej struktury poprzez wszystkie techniki lecznicze wyżej wymienione oraz dzięki indywidualnym ćwiczeniom przywracającą prawidłową siłę i funkcję.

Zdrowy kręgosłup, stawy, mięśnie --- diagnostyka, leczenie, profilaktyka
Zdrowe odżywianie, profesjonalne zabiegi modelujące sylwetkę