Podczas pierwszej wizyty przeprowadzane jest funkcjonalne badanie ortopedyczne w celu ustalenia przyczyny bólu oraz dobrania najodpowiedniejszej metody leczenia. Fizjoterapia ortopedyczna daje szerokie spektrum możliwości leczniczych dlatego każda terapia wymaga zindywidualizowanego doboru rodzaju leczenia. Gabinet terapeutyczny nie jest salonem masażu dlatego każda wizyta ma ściśle zindywidualizowany charakter zarówno pod względem rodzaju zastosowanej terapii jak i czasu trwania wizyty.  Miejsce to zostało stworzone by leczyć schorzenia i dysfunkcje narządu ruchu lub redukować ból w sytuacji gdy całkowite wyleczenie przyczyny dolegliwości jest niemożliwe ( np. głębokie zmiany zwyrodnieniowe ). W celu zoptymalizowania diagnostyki oraz doboru precyzyjnego, skutecznego i bezpiecznego rodzaju terapii w swojej praktyce szeroko wykorzystuje możliwości jakie daje badanie ultrasonograficzne USG.

Metody wykorzystywane w mojej praktyce:

• Manipulacje krótkodźwigniowe - nowoczesne, bezpieczne i skuteczne nastawianie kręgosłupa.
  • Sucha igłoterapia - nowoczesne leczenie bólu mięśniowo-powięziowego za pomocą cienkiej igły akupunkturowej, często nazywane medyczną lub zachodnią akupunkturą. Skuteczna terapia nawet w najbardziej przewlekłych schorzeniach często kwalifikowanych do leczenia operacyjnego.
  • Przezskórna elektroliza EPTE - innowacyjna metoda leczenia tendinopatii ( schorzeń ścięgien ) np: łokieć tenisisty, golfisty, ostroga piętowa, zapalenie rozcięgna podeszwowego, kolano skoczka, biegacza i wiele innych. Polega na precyzyjnym nakłuciu pod kontrolą USG miejsca wymagającego leczenia i przepuszczenia impulsu elektrycznego generowanego przez specjalne certyfikowane urządzenie EPTE. Metoda wykorzystywana m.in. w najlepszych klubach piłkarskich na świecie. Obecnie w Polsce jest tylko kilkanaście gabinetów mających uprawnienia i możliwości stosowania tej terapii.
  • Akupunktura dystalna metodą dr Tana - leczenie bólu ostrego i przewlekłego za pomocą tradycyjnej akupunktury. W tej metodzie nakłuwa się miejsca często bardzo odległe od miejsca występowania dolegliwości.
  • FDM - Fascial Distortion Model - metoda manualnej pracy z tkankami miękkimi ( mięśnie, więzadła, ścięgna ) mająca na celu przywrócenie ich prawidłowej struktury kolagenowej, co w konsekwencji przynosi ulgę w bólu ( zarówno w stanie ostrym jak i przewlekłym ), a także przywraca prawidłowy metabolizm tkankowy.
  • Neuromobilizacje - przywracanie prawidłowej ruchomości nerwom obwodowym.
  • Terapia punktów spustowych - ręczna lub igłowa terapia bolesnych punktów w obrębie tkanki mięśniowej powodujących ból miejscowy oraz rzutowany ( odległych od źródła problemu ).